02 a vypoved ADSL

Rozhodl jsem se ze dam vypoved a prejdu s internetem k jinemu providerovi.

Duvod je legracni – jednou jsem musel diskutovat s jejich centrem “pece o zakazniky” a tak me vytocili, ze jsem se rozhodl ze jiz jim zadne penize posilat nebudu.

To me dovedlo k tomu ze jsem patral po konkurenci a zjistil ze muzu mit ADSL u sveho mobilniho operatora za polovinu ceny, takze duvod k prejiti.

Dnes jsem volal – napisu jen velmi strucne – byly to 2 hovory (pry se jim zhroutil system, proto mi volala pak zpatky [verim ze overovala u jakeho operatora mam svuj mobil, jakou maji nabidku, a zda moje tvrzeni ceny konkurence je pravdiva]). Hovory trvaly asi neco pres pul hodiny. Slecna se zeptala za kolik mi to nabizi konkurence, ja na to ze 300 (bude to o neco vic, ale kdyz me nasr@li a chteji si me udrzet, tak at daji poradnou slevu). Pak jak volala zpatky (to jiz mela funkcni system) tak zacala s nabidkama:

  • 500 kc
    • ja: to je stale drahe, konkurence je levnejsi
    • ona: pak tu mam dalsi nabidku, jen pro vas, protoze jste nas dobry zakaznik 🙂
  • 400kc
    • ja: cena je stale drazsi. je tam nejaky zavazek ?
    • ona: ano 1 rok
    • ja: konkurence to ma bez zavazku a kdyz budu nucen se prestehovat tak je to pro me vyhodnejsi
    • ona: to neni problem, kdyz se prestehujete, tak vam preneseme i internet, pokud tam nebude linka, tak vam ji zridime, a pokud to nepujde, tak zavazek jednoduse zrusime
    • ja: tak proc tam vubec mate ten zavazek, kdyz rikate ze ho nijak nebudete vyzadovat
    • ona: to ja nevim, tak to mame nastavene
    • ja: stale je to drahe
    • ona: muzu jit pod 400 ale snizime rychlost
    • ja: konkurence to ma za 300, bez zavazku, bez snizovani rychlosti,…

 

Tak jsem ji zdelil, ze jsem rozhodnut prejit. Pak nastalo 20min vetsinovy monolog, jak je to pro me nevyhodne, ze nabizi skoro stejnou cenu a zavazku se nemusim bat. Ze nyni mi pobezi vypovedni lhuta az do brezna a budu muset platit celou dobu vyssi cenu, takhle by mi to ihned zmenila v systemu a mohl bych mit levnejsi internet….

No snazila se holka, to musim uznat. Uz mi zacali dochazet duvody 🙂

Co z toho vyplyva ? Pokud platis za internet vice jak 400 – 500kc tak neni problem tu cenu si snizit. Pozor na jednu vec, sleva by byla jen na 1 rok a pak by asi naskocila puvodni cena (to si clovek dokaze ohlidat – ale proc ?  kdyz konkurence nabizi je v tomhle uprimnejsi a neschovava to za nejakymi slevami jen pro “vyvolene”)

Leave a Reply

