jak me nasr*li ze Seagate

Koupil jsem si pekny pul terabytovy malicky prenosny hardisk od Seagate. Uplne nadhera!  FreeAgent for Mac

Jenze se mi trosku prehrival a mel jsem s nim nejake problemy (mozna jen ocekavam ze se ty problemy ozvou v budoucnu) a tak jsem se rozhodl vyuzit moznosti a vratit ho jak to umoznuje zakon.

Staly se 2 veci:

  1. Vraceni zbozi do 14 dni je definovana v obcanskem zakoniku a tudiz pokud si zbozi koupite na firmu (ICO) tak spadate pod obchodni zakonik a na vas se 14 denni moznost vraceni zbozi nevztahuje. (Musim dodat ze je to podmineno pri koupi zbozi pres e-shop)
  2. Seagate se vyjadril na mou zadost na vraceni zbozi, ze doslo k poskozeni obalu (ani nevidel jak jsem ho otevrel) a tudiz ho nemuze prevzit. Vubec bych nenamital kdyby rekl ze jsem zbozi pouzival 10 dni a doslo k urcitemu opotrebeni – jasne chapu.

Hardisk byl zabalen ve 2 plastovych krabicich, kdy jedna byla vodo/vzducho tesne zabalena. Jemne jsem ji musel rozrezat abych byl schopen zbozi vytahnout a pouzit.

Jestli nekdo uda duvod k neprevzeti zbozi, ze doslo k poruseni obalu (jak jsem psal, zbozi bych chapal, ale obal), tak to me opravdu vyytaci do nepricetnosti.

At si ten svuj plast strci nekam.
Seagate respektive jeho distributori v CR vlezte mi nekam !!

Leave a Reply

